Waarover kunt u klagen?
U kunt klagen over van alles. Over praktische zaken en over organisatorische zaken. Bijvoorbeeld als u vindt dat er te weinig hulp is bij het aankleden. Of over de kwaliteit van onze dienstverlening.
Onze medewerkers zijn goed opgeleid, worden regelmatig bijgeschoold en krijgen begeleiding van hun leidinggevende. Ze werken volgens allerlei regels en protocollen. Toch gaat er wel eens iets mis in de zorgverlening.
Is dat bij u het geval? Blijf er niet mee rondlopen, maar praat er over met de betreffende verzorgende of de leidinggevende. Want elk signaal, elke klacht is waardevol. Het biedt ons de kans om zaken te veranderen, te verbeteren. Als we niets horen, kunnen we ook niets doen!
U hoeft niet bang te zijn dat u geen zorg meer krijgt of dat de medewerkers niet meer aardig tegen u zijn. Wij zien klagen niet als mopperen of als ruzie zoeken. Wij stellen het juist op prijs dat u durft te zeggen wat u vindt.